Nyt sain tuosta pienestä meitin Santerista kuvan ja päätin sitten tännekin sen laittaa näytille. Että minkäslainen ötökkä meillä nyt sit tonkii tuol isossa häkissä, jonka mieheni jaksoi väsätä :)

torstai, 9. maaliskuu 2006
Nyt sain tuosta pienestä meitin Santerista kuvan ja päätin sitten tännekin sen laittaa näytille. Että minkäslainen ötökkä meillä nyt sit tonkii tuol isossa häkissä, jonka mieheni jaksoi väsätä :)

Tllkerron juttuja perheesti ja mitme olemme aikaseksi saaneet.
Kommentit